dinsdag 2 oktober 2007

Yvonne & ik




6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ohhhh..... wat een mooie site, ik zet 'm meteen bij mijn favo's ;)
dikke kus, knuffel en kroel

mydyingdreams zei

Awwww, schattig :)
Maar wie is Yvonne? ;)

*kus*

My Dying Dreams zei

ahum, ik wist niet dat ik ook lala heette. dat ben ik dus blijkbaar ook :)

Anoniem zei

Hee je hebt woord gehouden maandag.
Lekker weer wat nieuws geschreven en lekker herkenbaar weer, typisch Karin.
Yvonne vind het helemaal leuk dat ze op jouw blogger staat hoor.
Vonden het heel gezellig maandag en willen meer...
Eerst maar werk zoeken he?!

Groetjes en tot gauw weer, Kris, Dave en Yvonne

Anoniem zei

hai karin

leuk zeg deze nieuwe site
je gaat gewoon naadloos door alhoewel de hoeveelheid is wel een stuk minder
maar ja verschil moet er zijn en dat is ook normaal
(australie en nederland)
in nederland ben je natuurlijk veel sneller klaar
maar zeker niet minder leuk
veel geluk wens ik je met het vinden van een baan

groetjes en een dikke kus en tot snel maar weer
doeiiiiiiiii xxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

Ahw, wat leuk! En leuk dat je weer blogt!