donderdag 15 november 2007

Jarig!

Jarig! Althans, dat was ik gisteren. Sinds gisteren ga ik officieel als 24-er door het leven. Heel vreemd, want ik voel me nog hetzelfde als toen ik 18 was en bovendien zegt 24 jaar oud zijn mij vrij weinig. Maar ach, wat is leeftijd nu eigenlijk? Zo relatief. Een simpele weergave van het aantal jaren welke je er in dit leven op hebt zitten. Een getal, misschien een leidraad in het leven van mensen, maar voor mij toch vooral een getal.

In ieder geval, ...ik heb een heel leuke dag gehad! Er werd voor me gezongen, ik kreeg gebak en cadeautjes. En een baan, alsjemenou! :)

Dankjewel voor alle lieve smsjes en telefoontjes! Soms is het echt leuk om weer thuis te zijn ... <3

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke post liefie :) En mooie fotoshop! ik heb zin in het weekend... enne... verassing: ik heb de hele zaterdag vrij! :D

leuk? ;)

dikke kus! hvj...

Anoniem zei

Hey meis! Je hebt de baan? Gefeli! Kus, Chantal

Anoniem zei

Lieve kat, graag gedaan, tot zondag.... doeiiiiiiiiiiiii

kris, dave en vonne

Anoniem zei

hoihoi!
van harte met je verjaardag!! en leuk om je blog weer te lezen :)
en zijn joost en jij weer bij elkaar? leuk hoor!! :D
xxx emily